Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin ‘Otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerin hazırlayıp sunduğu iki perdelik ‘Otobüs’ adlı tiyatro oyunu büyük beğeni kazandı. Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinden Nil Bakır’ın yönetmenliğini yaptığı ve aynı okul öğrencilerinin büyük ustalıkla ortaya …

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerin

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerin hazırlayıp sunduğu iki perdelik ‘Otobüs’ adlı tiyatro oyunu büyük beğeni kazandı.

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinden Nil Bakır’ın yönetmenliğini yaptığı ve aynı okul öğrencilerinin büyük ustalıkla ortaya koyduğu ‘Otobüs’ adlı oyun Türkan Saylan konferans salonunda öğrenci öğretmen ve velilerin yoğun katılımıyla sahnelendi. İzleyenler tarafından büyük beğeni toplayan oyun sonunda ilk defa yönetmenlik deneyimi yaşayan okul öğrencisi Nil Bakır, “Bir yıl boyunca arkadaşlarımın ve öğretmenlerimizin büyük desteği ile bu oyunu hazırladık çok mutluyuz” dedi.

Okul Müdürü Mehmet Akif Ağır ise öğrencilerinin bu başarılı çalışmalarından dolayı tebrik ederek gurur duyduklarını söyledi.